Gmail Hesap Yok Diyor

Gmail Hesap Yok Diyor. Merhaba hocam bana royale pass açık olan bi hesap gonderebilirmisiniz durumumuz yok o yüzden oyuna para yatıramıyorum gmailim: Gmail kayıt formuna yönlendirileceksiniz ve burada, eski gmail kullanıcı adınız kullanıcı adı alanında görüntülenecektir.

Google, bu hesapta oturum açılması için başka bir yol
Google, bu hesapta oturum açılması için başka bir yol from support.google.com

Bundan başka bu 3 hesabı android telefonuma eklemek istediğimde de ayni uyarıyı alıyorum. Fakat instagram bu bağlamda oldukça önemli adımlar atmış. Telefonu fabrika ayarlarına sıfırlayın (sıfırlama işlemini yapmadan önce telefonda önemli bilgiler varsa yedeğini alın).

Merhaba Halil Bey Bende Samsung J 7 2016 Model Var.format Attıkdan Sonra Telefon Sıfırlandı.google Hesap Şifresi Unuttum.samsung Account Dan Formulü Bulduk.bütün Işlemleri Denedik.sağ Üst Köşedeki Üç Nokda Yok Bu Sayfa Size Izin Vermiyor Diyor.


Facebook şifre sıfırlamada hesap yok diyor. İlk önce databaseyi kontrol et varmı sizin girdiğiniz id ve şifre. Google hesabımı geri almak i̇stiyorum.

Aslında Var Gmail Çalma Yöntemi Bir Sm Ile Hesap Alabilirsiniz Veya Hesaba Yemleme Yöntemi Dediğimiz Sahte Script, Veya Sahte Bir Şifremi Unuttum Veya Sahte Hesap Çalındı Mailiyle Yemleyerek Hesabı Elde Edebilirsiniz.


26 kasımda hesabim kapatıldı koşullarımızı ihlal ettiği için diyor asla uygunsuz bir içerik yok bütün resimler şahsıma ait defalarca m aşık gönderdim ama olumsuz yanıtını aldım neye göre kapatılıyor bu hesap 7 senedir kullandığım bir hesap ve benim fotoğraflarımı çalıp sahte hesap var o hesabı defalarca şikayet etmemerağmen kapatılmıyor kendi şahsi hesabim. Merhabalar ben 5 gün önce hesabımı dondurdum şimdi ne yaptıysam kullanıcı yok.diyor kod gönderdim mail attim yok her yolu denedim lütfen yardımcı olun kimse bir yol gosteremedi. Telefonu fabrika ayarlarına sıfırlayın (sıfırlama işlemini yapmadan önce telefonda önemli bilgiler varsa yedeğini alın).

Arkadaşlar Ben Gmail Hesabımla Hesap Açmıştım Daha Sonra E Posta Değişip Icloud A Geçirdim Sonrada Hesabımı Kapadım, Şimdi Ne Gmail Nede Icloud Ile Hesap Açamıyorum Hesap Açmayı Denediğimde Bu E Posta Ile Kayıtlı Başka Hesap Var Diyor, Diyorum Bari Olanı Aktif Edeyim Bu Seferde Böyle Bir Hesap Yok Diyor, Bunu Nasıl.


Yeni düzen hakkında daha fazla bilgi Gmail hesabı olmadan android telefon nasıl kurulur? Zaten telefonumuzdan yeni hesap ekle dedikten sonra sizi adım adım yönlendiriyor.

Discussion On Böyle Bir Hesap Yok Diyor Within The Shaiya Forum Part Of The Mmorpgs Category.


Şifremi unuttum ne yazık ki. Unuttum diyorum telefona kod geliyor kodu giriyorum sonrasında açacağım gmail hesabına doğrulama kodu gönderildi diyor zaten hesap bende yok ve bir türlü erisemiyorum yardımcı olur musunuz. Android işletim sistemine sahip cihazlara getirilen güvenlik önlemlerinden bir tanesi de;

Bu Gmail Üzerine Hesap Gözükmüyor.


Doğrulama kodunu kaldırmaya kesinlikle gerek yok. Formu doldurun, kullandığınız google hesabı şifrenizi girin ve devam'ı tıklayın. Yeni gmail hesabımızı aldıktan sonra telefonumuzdaki genel ayarlar kısmından hesaplar kısmına geliyoruz.

Post a Comment

0 Comments